قیمت قالیشویی ها برای شستن فرش ها چقدر است؟
نوشته شده توسط : ادمین

قیمت قالیشویی ها برای شستن فرش ها چقدر است؟
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران با بیان اینکه نرخ خدمات قالیشویی نسبت به سال قبل ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش داشته، گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها در این مدت، این نرخ‌ها جوابگوی هزینه‌های این صنف نیست، اما موظف هستیم همین نرخ را رعایت کنیم.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری، رئیس اتحادیه قالیشویان تهران با بیان اینکه نرخ خدمات قالیشویی نسبت به سال قبل ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش داشته، گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها در این مدت، این نرخ‌ها جوابگوی هزینه‌های این صنف نیست، اما موظف هستیم همین نرخ را رعایت کنیم.

وبگردی: بهترین زمان سمپاشی ساس

قالیشویی حکیمیه

حجت محمدی درباره وضعیت بازار شب عید قالیشویی‌ها اظهار کرد: امسال تعداد مراجعه کنندگان به قالیشویی برای خانه‌تکانی نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته، اما افراد تعداد فرش کمتری برای شست‌وشو تحویل می‌دهند. برای مثال اگر سال قبل هر فرد متقاضی شست‌وشوی چهار فرش بود، امسال فقط یک فرش برای شست‌وشو می‌آورد.
وی درباره نرخ‌های امسال قالیشویی نیز گفت: اوایل امسال اتحادیه درخواست افزایش قیمت را به سازمان صمت و سازمان حمایت ارائه کرد، اما موافقت با آن حدود هشت ماه زمان برد. بنابراین با توجه به افزایش قیمت‌ها در این مدت این نرخ‌های که مربوط به ابتدای امسال بود، جوابگوی هزینه‌های این صنف نیست، اما موظف هستیم همین نرخ را رعایت کنیم

برای دیدن جدول قیمت ها کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: